streda 20. júla 2016

Zaful and Aliexpress HAUL


Som internetový nákupný maniak a po istej dobe sa u mňa stále nazbierajú nejaké tie maličkostí, poprípade veľkostí z eshopu. Niekedy sa pristihnem, že začínam na eshopoch nakupovať omnoho viac, ako v kamenných predajniach, zdá sa mi, že je to omnoho pohodlnejšie. Nedávno som dostala ponuku vybrať si z internetového obchodu Zaful nejaké veci, tak by som vám ich tu rada ukázala. Doteraz som o tomto obchode nemala ani páru, čo bola celkom škoda, pretože po prelistovaní ich stránok som prišla na to, že majú naozaj krásne veci (najmä v boho štýle).  Na to, že veci pricestovali z Ameriky bolo dodanie dosť rýchle a okrem toho pri nákupe nad 30 dolárov je poštovné zdarma do celej Európy. Tak sa teda poďte pozrieť čo som si ulovila :).


Tieto biele krátke šaty sú zo Zaful a už sa nemôžem dočkať kedy vám v nich nafotím outfit. Číslo sedí perfektne podľa ich tabuľky, materiál je veľmi príjemný a ľahký. Sú v bohémskom štýle, ktorý som chcela zaradiť do môjho šatníka už dlhšie.


Naušnice sú tiež veľmi pekné a kvalitné, sestra si dokonca myslela, že sú strieborné. Čo sa týka druhých šiat, tie som si objednala najmä preto, že sa páčili môjmu drahému, no dosť som sa obávala ich strihu a moje obavy sa potvrdili.....no nevyzerám v nich veľmi vábne. Takýto strih je potrebné skúšať, to je v podstate jedna nevýhoda e-schopov, pri oblečení je dosť náročné vybrať si to, čo bude s istotou pekne sedieť. Vyberajte radšej strih v ktorom si bude istý, že vám bude sedieť. 


Prejdeme na veci z Ali, najviac sa teším z kabelky...teda nielen z kabelky, ale táto je naozaj krásna a bola aj lacná, veď posúďte sami, nájdete ju tu.  Zo zadu je celá tyrkysová a vo vnútri ma jedno vrecko na zips. Ja som ju kúpila v zľavnenej sume a myslím, že ta zľava ešte stále beží.



Naušnice a la chanel, sú poslednú dobu jedne z mojich najobľúbenejších a nosím ich takmer neustále. Najprv som mala len biele perly, ale prišla som na to, že potrebujem aj ďalšie farby :). Veľmi dobre spolu držia, čo sa pri tomto tvare až tak často nestáva a dokonca sa tvária, že sú strieborne (ucho nečerneje, takže to tak asi bude).  Náramok som si kúpila k hodinkám, prišiel v peknom vrecku, ktoré som však prestrihla, keď som otvárala balíček :(. Trošku je problém dať si ho na ruku, respektíve je potrebné ho stále zväčšovať a potom na ruke zmenšovať, ale to už s takýmto typom náramkov chodí. Link vám bohužiaľ už dať nemôžem, pretože je neaktívny :(. 


Poslednou vecou sú obaly na mobil a pinzety. Obaly nakupujem na Ali o 106, pretože ich cena sa pohybuje väčšinou do 2 dolárov. Inak iphone som si kúpila aj pre to, že je naňho asi milión obalov za takúto cenu :D.....no každý ma iné pohnútky na kúpu telefónu:) 
Pinzety sa mi tratia jedna radosť tak som si povedala, že ich vyskúšam kúpiť na ali a urobila som dobre. Trhajú slušne a na to koľko stáli(ani nie 1 dolár!) sú nielen pekné, ale aj dobré :).


Sový obal nájdete tuto a obal "modrá ušatka" :) tu, biele púpavy tu
Ako je to s vašimi nákupmi na internete, hlavne čo sa čiat týka? Podľa čoho si viete vybrať dobre padnúce šaty aj bez skúšania? 











Share:

19 komentárov

  1. veci sú naozaj veľmi pekné a najviac sa mi páčia tie boho šaty :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ty věci vypadají moc hezky. :) Jen furt nemám odvahu objednávat z Ali. :)
    Find joy in the ordinary

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Urcite to skus, nemas sa velmi coho bat. Ak je vec zla, alebo nedojde otvoris spor a vratia ti peniaze. Ja objednavam z Ali dost vela a doteraz sa mi mozno 3 krat stalo, ze som bola s produktom nespokojna, alebo nieco reklamovala a stale mi bud vratili peniaze, alebo dali aspon zlavu.

      Odstrániť
  3. Beautfiul items:) Love that dress:*
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Great items Really interesting post...thx for sharing! xx

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ty prvni saty jsou opravdu krasne! :) Nausnice se mi taky moc libi, ale me z bizuterie vzdy boli usi :/
    Lovely imperfections

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ty prvni saty jsou opravdu krasne! :) Nausnice se mi taky moc libi, ale me z bizuterie vzdy boli usi :/
    Lovely imperfections

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Z niektorej bizuterie bolia aj mna, ale z tejto nie a hlavne tie perlove nausnice su strieborne co je super :)

      Odstrániť
  7. To jsou hezké věci! :) Ty první šaty se mi obzvlášť líbí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ten mentolový kryt je super. Dříve jsem ho měla v růžové a černé barvě. Myslím z H&M.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Amazing haul! Thanks for sharing! Btw, regarding your question. I'm using Canon 7D with 70-200mm tamron lens. Sorry it took me awhile to reply. Hope it helps!
    Much love, Len
    http://www.lenparent.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. nuz, tie saty popravde su krasne, pre mna by boli dokonale, keby boli po zem dlhe xD..ale to je uz len moj osobny "problem", ze chcem vsetko dlhe. No ked vidim ten rukav a dekolt, uz len volan po zem mi chyba xDD
    no a tie puzdra na mobil, to si popozeram, pretoze uz nejaky cas uvazujem, ze to chce nieco nove. Momentalne ma moj mobil fialove puzdro s uškami, cize vyzera to byt podla mojho gusta xD

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ahoj, chcela by som sa opýtať koľko stojí poštovné na Slovensko ak neobjednávaš nad 30 dolárov z obchodiku Zaful. Ďakujem :) a krásne šatky.

    OdpovedaťOdstrániť

Veľmi pekne Vám ďakujem za každý Váš komentár :). Len čo prejde kvôli spamu overeniu, hneď sa tu objaví :)
Thank you for your comment :)

Blog Design Created by pipdig