pondelok 5. decembra 2016

Kulma Sapphire 8-in-1 s nekonečnými možnosťami


Nedočkavo som čakala, kedy ku mne konečne dorazí a kládla si otázky, či bude stáť za to. Viete, dlho som otáľala s tým, ktorá bude tá pravá, pre mňa ako stvorená. Keď mi jedno ráno zazvonil kuriér, vedela som, že to bude ona a nemohla som sa dočkať, kedy ju naživo uvidím. Poviem vám, roztočili sme to spolu poriadne, veď posúďte sami :D.
Predstavujem vám moju novú kulmu na vlasy, a to nie len takú hocijakú, ale Sapphire kulmu 8-in-1 od Irresistible me. Tá vlasy roztočí ako si len budete priať :) a ja vás s ňou dnes zoznámim trošku viac :)).
kulma na vlasy

Ako som už spomínala, dlho som uvažovala nad tým, ktorú kulmu si zaobstarať. Na domácom trhu som nenašla presne to čo som chcela, tak som pozornosť obrátila na americké značky. Nakoniec vyhrala kulma, ktorá ma 8 nadstavcov... takže si asi viete predstaviť, čo robím posledný týždeň ak si nájdem trocha času;).


Takže, Sapphire má  spomínaných 8 nadstavcov :D, zatiaľ som však vyskúšala len tri, predsa toho času nie je až toľko.. Najviac sa teším z 32 mm, pretože veľké vlny sú moja srdcovka. Kulma sa nahreje za pár minút a už to ide, väčšinou jednu vlnu držím asi 20 sekúnd.
Teplota je nastaviteľná do 230 stupňov (ja používam najvyššiu). Okrem toho ma Sapphire technológiu negatívnych iónov, takže sú vlasy po natočení pekne uhladené.
Natáčanie je jednoduché vďaka otočnému káblu a ochrannej rukavici, ktorú určite treba používať (ak nechcete skončiť s popálenými rukami), ale predovšetkým majú nadstavce  umelohmotný - studený koniec, čo je veľmi praktické.




Praktické je aj púzdro, v ktorom má všetko svoje miesto, a to aj rukavica a kábel. Ďalšou vecou, ktorú oceňujem, je stojanček na horúci nadstavec, fakt perfektná vec, pretože sa horúca kulma nedotýka stola a neriskujete tak, že sa niečo chytí.
Čo sa týka výdrže, vlny boli až do umytia, samozrejme nie v takom tvare ako v prvý deň, ale celkovo to bola veľmi slušná výdrž (o tom vám však poviem podrobnejšie v inom článku).


Poďme ale na negatíva, tých bude síce málo, ale predsa by sa niečo našlo. V prvom rade sa nevyrába pre Európu kábel, čiže je potrebný adaptér na zástrčku. Stojí však len pár eur, takže to nie je taká strašná vec. Druhé negatívum je vysoká cena, hoci keď sa to rozpočíta na to, koľko možností sa dá s touto kulmou vyčariť, nepozerá sa na to až tak strašne (nižšia cena by ale potešila).



Ja osobne som s touto kulmou veľmi spokojná, mám ju síce krátko, ale veľmi sa z nej teším :). 

Počuli ste už o tejto značke? Máte s ňou skúsenosť, točíte si vlasy? Ak áno, aké kulmy používate??

Share:

30 komentárov

  1. Túto značku nepoznam, ja mám kratšie rovné vlasy takze kulmu ani moc nepouzivam lebo na krátkych by to vyzeralo hrozné ale ebe to veľmi svedčí ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, ale tu si myslím, že by si prišli na svoje aj krátke vlasy :)

      Odstrániť
  2. wow, tak tu si dám určitě na svůj Wishlist! a ty tvoje vlásky vypadají skvěle! BEAUTYPUSINKA

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Achjooo, ty je máš tak pěkný a mě vždycky spadnou. Ještě dřív než je vůbec stihnu natočit! :D
    Používám akorát na plesy a Vánoce, chudáci vlasyyyyy!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A spadnú ti stále? Lebo pokiaľ ich nechám kratšie aj mne by pri veľkých vlnách spadli, takže to skúšam aspoň na 20 sekúnd a aj dlhšie a ešte mám pár trikov o ktorých budem hovoriť v ďalšom článku :)

      Odstrániť
  4. wau parádne ! ja chcem tiež nejakú, no takú na väčšie vlny by som rada :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Wow...it look super amazing...thx for sharing honey...:-)
    xx

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tú by som určite využila aj pri svojich krátkych vlasoch :) Skvelý článok :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. tvoje vlásky som obdivovala už na stretku Fabulous :) a takto zvlnené ich máš krásne :) princezná :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tuto značku neznám, ale určitě je super mít možnost vyměnit nástavec a mít zase jiné vlnky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. No ta teda je! :O ♥ Krása, takovou nějakou bych klidně brala pod stromeček!! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Super, ty vlasy vypadají opravdu krásně

    SmileThess

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Kulmu si zrovna plánuji koupit :). Ty nástavce jsou opravdu skvělý. Já sama momentálně hledám nějakou s tlustým nástavcem, protože ten podle mého dělá vlny nejhezčí :).
    littlecapsule

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Beautiful hair :)!
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  13. znacka mi nic nehovori,ale kludne by som vyskusala nejaku dalsiu kulmu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Male infertility contributes in 50% of total instances of childlessness. this is because of the truth that in conjunction with serious health associated troubles sure moderate to mild motives also can lessen range of wholesome sperms and their motility in quick length. http://testoupmaxfacts.com/vmax-male-enhancement-reviews/

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Nádherné vlasy.. Viacúčelová kulma je vždy vynikajúca voľba. Ja momentálne na vlnách ulietavam taktiež ! :)
    Pozývam na... BigChristmasGiveaway :)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Amazing hair! Great post! Thanks for sharing darling!
    Much love, Len
    http://www.lenparent.com

    OdpovedaťOdstrániť
  17. vyzerá šikovne, ale ja akosi nepoužívam kulku, maximálne fén a tým to končí :D

    P.S.: Ospravedlňujem sa za moju neaktivitu, ale mám teraz toho viac v škole. Za pochopenie ďakujem. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Na fotke máš krásne vlasy! :) Ja mám len takú obyčajnú kulmu, ktorá ma asi aj sto rokov, no nedávno som investovala do teplovzdušnej kefy a aj do žehličky, takže nová kulma si bude musieť ešte počkať, každopádne táto vyzerá úžasne! :)
    Caroline

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Moc hezka kulma a mas vazne krasne vlasy, uz aby mi taky narostly !
    LUCY

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Vyzerá to parádne aj vďaka Tvojim krásnym dlhým vlasom. Ja mám od nich vlasy, s ktorými som veľmi spokojná. :-)
    Katharine-fashionisbeautiful

    OdpovedaťOdstrániť

Veľmi pekne Vám ďakujem za každý Váš komentár :). Len čo prejde kvôli spamu overeniu, hneď sa tu objaví :)
Thank you for your comment :)

Blog Design Created by pipdig