štvrtok 18. mája 2017

Na farebnú nôtu - vlasy a líčenie

pink hair, color make up

Sľúbené pokračovanie článku je tu :). Posledné dni som mala mierne stresujúce, pretože sa toho nakopilo kopu v práci, pomimo práce a všade, kde sa len dalo. Ale našťastie už sa to troška upokojilo a ja verím, že to takto ešte pár dní potrvá :).



Ale poďme sa pekne venovať dnešnému líčeniu a vlasom. U mňa ste zvyknutí na mejkap skôr v zemitých farbách a tak som si povedala, že to chce niečo farebnejšie a voilá - aj sa tak stalo :). Nad farebnými tieňmi som rozmýšľala už pekne dlho, len som zvažovala, aké si zaobstarať. Keďže som nevedela, ktoré farby by mi išli, až tak veľa som do nových tieňov radšej neinvestovala. Nechcela som  totiž dopadnúť ako pri ružovej linke, v ktorej som vyzerala viac choro ako dobre.


 Kúpila som si preto paletku od Elf, ktorá má na výber 100 tieňov rôznych farieb a cenovo je na tom úplne super. Zatiaľ som skúšala len niekoľko, pigmentácia a výdrž ma síce až tak neohúrila (ale čo by som chcela za tú cenu). Avšak výdrž som vyriešila bázou pod tiene od Urban Decay, s ktorou mi tiene vydržali skoro celý deň v pôvodnej intenzite a do vrások zašli úplne v minimálnej miere. Bola som z toho celkom v šoku, doteraz som síce až tak veľa báz nevyskúšala, ale táto je super :), takže ju budem ospevovať na blogu častejšie :). 
Tak ale poďme pekne postupne :)

pink hair style

Tvár
Ako základ som použila bázu od Benefitu a potom som aplikovala mejkap od  Revlonu. Používam ho takmer stále, pretože pekne prekryje nedostatky a nezalieza do pórov. Na aplikáciu používam hubku (úplne obyčajnú z Ali) vďaka ktorej mejkap vyzerá prirodzene aj na mojej nie najlepšej pleti. Mejkap sám o sebe pekne zmatňuje, ale pre istotu som ešte použila púder od 100percent pure. Okraje tváre som vytvarovala pomocou paletky od Douglas, s ktorou zvládne kontúrovanie azda každý a na líčka som použila Crisp odtieň z paletky od The Balm.


Oči 
Najprv som aplikovala už spomínanú bázu od Urban Decay, na ktorú som aplikovala na celé pohyblivé viečko zelený tieň. Do očného oblúku som použila tmavší hnedý tieň a pod oko ružový tieň, ktorý som pri vonkajšom kútiku ešte obtiahla opäť zeleným tieňom.

Linky sú pre mňa pohroma, takže pred aplikáciou tekutej najprv použijem ceruzku a potom ju obtiahnem ešte tekutou linkou. Inak ja mám jedno oko asi iné ako druhé, lebo linky aj tak nemám nikdy rovnaké, asi ani keby som sa na hlavu postavila, tak sa to nezmení... Špirálu som použila od Maybellin, ktorá sa stala momentálne tiež mojim obľúbencom, veľmi pekne predĺži, ale aj zahustí mihalnice.

Na obočie som použila ceruzku od Benefitu s ktorou som sa konečne naučila pracovať :)


Pery
Ako inak, použila som jedného z ďalších obľúbencov a to matný rúž od Revlonu. Tieto rúže som si veľmi obľúbila, pretože majú nie len krásne farby, ale tiež úžasnú vôňu. Aby výrazných farieb nebolo príliš veľa, zvolila som jemnejší odtieň 600 Devotion Dévouement (ktorý je inak teraz novinkou).

pink hair ružové vlasy

Vlasy
Tieto vlasy sú bohužiaľ len jednorázová záležitosť, pretože po umytí išli dolu. Na ružový odtieň som použila spreje od Loreal Colorista v svetlej a tmavoružovej farbe. Svetlú ružovú som použila viac-menej na vrchnejšie vlasy a tmavú na spodné. Pokiaľ máte vlasy tmavšie, svetlú ružovú nebude vôbec vidno, pretože tá chytá iba na úplne bledé vlasy. Avšak tmavá ružová chytí aj na tmavšie, možno aj na úplne tmavé - to som si už nie veľmi istá, ale Loreal ma spreje aj na čisto tmavé vlasy. 

Len pozor! Tieto spreje farbia takmer všetko, čiže budete mať ružové ruky, možno aj krk a pokiaľ si dáte svetlé oblečenie, tak istotne aj to. Že vraj sa to dá vyprať, ale na biele tričko by som to aj tak neskúšala. Okrem toho, tieto spreje aj dosť vysušujú vlasy a v spreji je ich dosť máličko. Myslím, že je to tak akurát na jednu aplikáciu a potom ho už niet.

ruzove vlasy, recenzia, beauty blog

pink hair hairstyle

Ja momentálne hľadám nejakú alternatívu, ktorá by vydržala o niečo dlhšie a bola by aj cenovo viac v pohode. Skúšala som aj washout od Loreal, ibaže mne jedna tuba nevystačí ani na polku vlasov. Teda nejak som ju na polovicu vlasov dala, ale niekde bola strašne natenko a tým pádom mi chytila farba dosť najemno.  Nemáte vy s niečim podobným skúsenosť?

elf paleta očných tieňov, recenzia, skúšame kozmetiku

Fotky neretušujem, takže môžete vidieť aj moje nedokonalosti, určite by sa dal urobiť mejkap aj tak, že polku vyretušujem, ale snažím sa stále pridávať reálne fotky. Samozrejme svetlo niekedy spraví svoje a moja pleť občas vyzerá lepšie ako v skutočnosti (a občas horšie), ale o tom to podľa mňa má byť. Ale radšej mi povedzte vy, aké máte najradšej fotky? Upravené do dokonalosti, alebo prirodzené aj s nedostatkami?

Majte sa zatiaľ krásne :) vaša Lulu




Share:

31 komentárov

  1. Krásny výber farieb, úžasne ti idú k tým farebným vláskom! <3

    OdpovedaťOdstrániť
  2. myslím si, že ty vôbec nemusíš riešiť nejaké retušovanie. máš peknú pleť a prirodzenosť je najkrajšia :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :), len peknú pleť v skutočnosti naozaj nemám, veľa robí mejkap a dobré svetlo a to aj tak nie je, ako zo škatuľky.

      Odstrániť
  3. Takéto vlasy ti fakt pristanú. Aj to líčenie je perfektné, pekne ti zvýrazňuje oči. Fotky sú určite krajšie neretušované, ale tak tvoja pleť vyzerá dokonalo za každých okolností takže retušovanie by som neriešila. Už som po tých farbách na vlasy aj pokukovala, ale keď tak mega farbia tak to asi nie je veľmi pre mňa.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :), no ten tmavo ružový sprej farby dosť, ale šampóny-washouty(farebné) od Loreal nefarbia, tie spreje sú naozaj len na takú príležitostnú záležitosť.

      Odstrániť
  4. Tobě ta růžová tak slušííí! Neboj, s linkama bojuju neustále, nejsi v tom sama :D

    Cosmokočka

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Super fotky :) Tie vlásky sú skvelé a líčenie ti veľmi pristane

    www.frenchstyle.eu

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Týjo.. tak to vypadá luxusně! :) moc ti to sluší :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. krásne to vyzerá a hodí sa ti to :) ja som strašne chcela skúsiť tie spreje, ale bojím sa, že to moc nechytí a že to zafarbí všetko :D ale ten celý rad produktov L'oreal je úžasný :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pokiaľ budeš mať na sebe tmavé veci, tak to ani nebude vidno, že farbia oblečenie a vyperie sa to v pohode. Nemusíš sa báť, že to nechytí (okrem svetlej ružovej- tá nechytí isto), pretože majú spreje aj na tmavé vlasy :)

      Odstrániť
  8. Barevný vlasy se mi jen tak na někom nelíbí, někomu to opravdu nesluší, ale chce být jen za každou cenu trendy a cool. Ale tobě ta barva přistane :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Akože mne sa tento trend farebných vlasov veľmi páči a závidím všetkým blondínam, že sa môžu vyblázniť... ale prísť s farbami na vlasy v r. 2017!!! mi príde tak oneskorené (teraz mám na mysli L´Oreál, nie teba ;). V Ázii táto vlna prefičala v rokoch 2013-2014... sama som mala v r. 2014 fialové vlasy. Len chcem skonštatovať, že náš trh mi príde brutálne oneskorený.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak u nás je všetko trochu oneskorene :), čo narobíme... keď teraz je to opäť taký boom (aj vo svete), tak sa toho chytili aj veľké značky a bolo veraže načase.

      Odstrániť
  10. Keď vidím tie fotky mám chuť si ísť rovno teraz dať ružovú na vlasy aj ja :D Veľmi veľmi ti to sedí, len je škoda, že ten washout ti nevystačí na celé vlasy, lebo potom je to naozaj celkom nákladné :/

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Wow, to je dokonalost :) moc ti to sluší a ty fotky jsou jedním slovem boží :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Páni, úplně na mě dýchlo léto! <3

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Úplná princezna! Růžová k tobě prostě pasuje, co bych dala za tvar tvých rtů <3

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Líbí se mi tento look! Všechny barvy k sobě hezky ladí. Ten sprej na vlasy jsem viděla už taky, mají i barvy, které napomáhají k ombré. Chtěla bych je vyzkoušet, někdy. Teď zůstávám u černé a červené syoss, připadá mi, že těmito barvami jde ombré mnohem lépe udělat, alespoň mně vyhovují víc.
    Opravdu krásné líčení i vlasy.
    https://yourvee.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Stunning :-)
    http://nerinnahsblog.blogspot.ba/?m=1

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Fotky určitě neretušuj. Ty je ani retušovat nemusíš, jelikož ti to moc sluší a žádné nedokonalosti teda nevidím. Barvičky jsou super a rozhodně se toho nebojíš. Jak už jsem psala předtím, ta růžová na vlasech je fakt pěkná :)

    Inspiration by Linda

    OdpovedaťOdstrániť
  17. You are awesome ☺ I love it 💋

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Vyzerá to dokopy celé veľmi pekne, tiež som chcela nejaký farebný odtieň do vlasov, avšak tieto spreje práve často vysušujú, preto skôr asi siahnem po tej farbe čo vydrží pár umytí:)
    http://thenoela.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

Veľmi pekne Vám ďakujem za každý Váš komentár :). Len čo prejde kvôli spamu overeniu, hneď sa tu objaví :)
Thank you for your comment :)

Blog Design Created by pipdig