streda 24. mája 2017

Kozmetika nabitá unikátnym obsahom

prirodna kozmetika recenzia

Niektoré produkty skúšam dlhšie a niektoré kratšie. Na tieto som si nechala celkom dosť čas, pretože čo sa krémov týka, je to u mňa stále dosť neistá záležitosť. S väčšinou sa vlastne až tak veľmi nekamarátim a musím sa priznať, že som bola sama zvedavá, či mi tento sadne. No a ako to teda dopadlo?

beauty bloger slovensko

Posledné mesiace mám prírodnú manieru, ktorá sa prejavuje ako v objavovaní novej prírodnej kozmetiky, tak aj v životnom štýle. Tieto produkty obsahujú veľké množstvo prírodných zložiek a vyhýbajú sa “zlým” zložkam ako parabénom a silikónom.  Takže o to viac som bola celá zvedavá, aké budú. Značku Priody síce v drogériach nenájdete, keďže je určená hlavne do kozmetických salónov, má však ale svoju webovú stránku, kde sa produkty dajú zohnať.


Takže poďme najprv na obávaný krém. Ide o intenzívny hydratačný krém s rastlinnými výťažkami (12 unikátnych rastlín) a vitamín C. Neobsahuje parabény, umelé farbivá ani parfumy a ešte má aj SPF 30.


Pri krémoch mám väčšinou problém, že som z nich buď veľmi mastná, alebo naopak aj tak suchá. Prípadne sa z nich ešte zvyknem vyhádzať.
No a musím povedať, že som z tohto krému nadšená. Pekne hydratuje pleť, ale zároveň neostáva mastná. Je to úplne ideálny krém pod mejkap, pretože pleť nezaťažuje. Jednoducho necítim, že ho mám, ale zároveň mám príjemne hydratovanú pleť. A to je niečo, čo som celkom dlho hľadala. Dokonca nemá ani výraznú vôňu, huráá, neznášam príliš parfumované krémy. Na noc ho veľmi nepoužívam, lebo na to mám o niečo hutnejšie vecičky (ako olej). Ale naozaj mu nemám čo vytknúť. Možno akurát tak cenu, predsa len najlacnejší nie je. Ale v tomto prípade si myslím, že aj zodpovedá kvalite.

Sérum s kyselinou hyaluronovou  s extraktom z uhorky a aloe vera
No a toto je momentálne moje zlatíčko, ja viem, asi som trápna s toľkými superlatívmi, ale vážne som si ho obľúbila. Obsahuje čistú kyselinu hyauloronovú a ešte aj iné dobré látky ako vitamín E a C.  Jedine čo ma mrzí, že sa celkom rýchlo míňa, na celú tvár mi nikdy nestačí kvapka. Toto sérum má takú slizovitú konzistenciu, pleť ho však zhltne raz dva a o nejakom povlaku nie je ani reči. Jedine cítite, že si z neho zobrala výživu a rozjasnenie. Dokonca sa mi zdá, že mi to trošilinku vyrovnalo malinkaté vrásky. Alebo lepšie povedané to tak troška vypína pleť, (čo by vlastne kyselina hyaluronova mala robiť). Samozrejme, nejde o extrémy a ja zatiaľ tých vrások až tak mnoho nemám, ale odkedy ho používam, mám dojem, že je moja pleť taká hydratovanejšia, čo sa mi celkom páči. Šupiniek na nose som sa síce nezbavila, ale moja pleť má takú lepšiu farbu.

Opäť však môže byť externým mínusom vyššia cena, ja som tieto produkty dostala na vyskúšanie, ale myslím, že do séra pôjdem určite opäť. Toto rozmaznávanie sa mi totiž veľmi páči a predsa len už musím bojovať s nejakou tou vráskou. A najlepšie je, že tieto dve vecičky spĺňajú naozaj všetko čo majú v popise, a to som si uvedomila aj po napísaní recenzie, keď som si pripomenula, čo to je vlastne o nich popísané :).


 Už ste niekedy túto kozmetiku skúšali? Ak áno, aké ste z nej mali pocity?

Photo by Lu


Share:

21 komentárov

  1. S touto značkou ešte nemám skúsenosť, no počula som o nej samé chvály :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Musim sa pozriet blizsie na tuto znacku, od kremu ocakavam presne to co pises, zaujal ma hlavne ten krem a co sa tyka sera na hydrataciu mozem doporucit velmi cenovo dostupne a skvele sérum od znacky The Ordinary, Lactic Acid 5% + HA, dava sa vecer par kvapiek, stoji par eur ale ten efekt rano, krasna hydratovana plet, mam aj Glycolic Acid 7% Toning Solution, nieco ako Glycolovy Tonic od Pixi a ten je tiez vyborny.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. taktiež som počula na Priody len pozitíva :) že aj napriek vyššej cene sa oplatí, pretože je kvalitná :) tak možno niečo skúsim :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Priody je skvelá značka. A aj tieto produkty vyzerajú fajn.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Neskúšala som nič, no teraz sa často objavujú recenzie na ich produkty na blogoch.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Interesting beauty products. We keep in touch. xx

    OdpovedaťOdstrániť
  7. značku vôbec nepoznám, no vyzerá super, ja mám tiež problém nájsť dobry krém :) inak krásne fotky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tuhle značku vůbec, ale vůbec neznám. Sérum s výtažkem z aloe vera by mě docela lákalo, aloe je totiž nyní mým velkým pomocníkem pokud jde o péči o pleť.
    https://life-by-marie.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Túto značku sa chystám recenzovať i ja, som veľmi zvedavá, pretože z Tvojho popisu to budú kvalitné výrobky :) Musím pochváliť krásne fotky!
    NarodeninováMaryKayGIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Vyzerajú super, táto značka je pre mňa úplnou novinkou, takže sa asi budem musieť poobzerať po nejakých produktoch :) Skvelá recenzia a nádherné fotky!

    www.frenchstyle.eu

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Tuto značku neznám, vůbec.
    Krém vypadá skvěle! Mám rád, když krém zhydratuje, ale zároveň pleť nemastí. To je hlavní kritérium, které u krémů vyhledávám, takže tento mě opravdu zaujal.
    A sérum vypadá taky surpově!
    Ještě mám otázku ke krému: Jak bys jej popsala texturou? Je spíše gelová, krémová nebo vyloženě hutná? Přemýšlím, že bych ho pořídil mamce, ale ta má ráda hodně hutné a výživné krémy. Myslíš, že by byl pro ni vhodný? Na jejich webovkách píší ''Jemný, lehce vstřebatelný krém'' - souhlasíš s tím? :)
    PS: Krásný článek a fotky ♥
    Měj krásný víkend :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne za milý komentár :), textúru ma tákú ľahkú krémovú, hutný nie je určite, ale zasa ani extrémne riedky, niečo také medzi. A vstrebe sa dosť rýchlo, ale pokožka je po ňom jemnejšia. Tak dúfam, že som pomohla, tiež ti prajem krásny víkend :).

      Odstrániť
  12. Já tedy tuhle značku vůbec neznám:O

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Beautiful photos! I need to give these products a try :) xx

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Už som od nich skúšala viac produktov (masku na tvár, nohy, očné sérum a micelárku) a so všetkými som bola veľmi spokojná.

    AN Beauty Blog

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Amazing photos, I like it a lot :)
    I'm now following you dear, how about to visit my blog and follow me back? ^_^
    limitededitionlady.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Extra photos :)
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Ja som od nich mala Kolagénové sérum a neviem si vynachváliť. Aj tieto produkty však vyzerajú super :)


    Life is full of interests

    OdpovedaťOdstrániť

Veľmi pekne Vám ďakujem za každý Váš komentár :). Len čo prejde kvôli spamu overeniu, hneď sa tu objaví :)
Thank you for your comment :)

Blog Design Created by pipdig