pondelok 14. augusta 2017

Korejská kozmetika

recenzia


Dnes sa budeme venovať Kórejskej kozmetike, ja som ju spoznala vďaka youtubu a myslím, že jej vďačím za zlepšenie mojej pleti. Najprv som k nej pristupovala nedôverčivo, ale postupne si ma získalo mnoho z jej produktov. Väčšinou som si ju objednávala postupne, no nedávno som sa rozhodla, že to vezmem vo väčšom a objednám si niečo rovno z e-shopu, ktorý je zameraný len na kórejskú kozmetiku. 


korean cosmetic review


A tak som si do košíka na Jolse vložila niekoľko zaujímavých kúskov. Niečo som chcela vyskúšať už dlhší čas a niečo som si vybrala len tak zo zvedavosti a tu je teda výsledok :). 

AHA 7 LIQUID RECENZIA



S značkou COSRX mám dobrú skúsenosť, pretože ich liquid s BHA do veľkej miery pomohol mojej pleti s vyrážkami. Keďže som s ním už takmer na konci, rozhodla som sa, že vyskúšam niečo iné s podobným zložením a tak padol výber na AHA-kyseliny. Pri týchto vodičkách je dôležité hlavne dlhodobé užívanie a keďže to zatiaľ užívam len dva týždne, poviem vám zatiaľ moje prvotné dojmy. 

Používam ju po vyčistení pleti, buď si ju dám na vatový tampón, alebo si rovno pár kvapiek "namažem" na pleť. Uzáver je pumpičkový, takže je to celkom praktické, prvý krát som na pleti cítila mierne brnenie, neskôr sa už neobjavilo. Na pleti je príjemný, zo začiatku síce trošku lepkavý, ale po chvíľke sa to stratí. Neviem k čomu by som tento liquid prirovnala, pretože u nás som sa s takým produktom ešte nestretla, je to niečo medzi tonikom a sérom. 

Jeho hlavným účinkom je, že by mal zmenšovať póry a pomáhať zbaviť sa vyrážiek. Sama som zvedavá, či bude účinkovať rovnako ako predchádzajúci, pretože ak áno, mal by držať moje nedokonalosti na uzde. 




Hnedá linka na oči je moje must have a prednedávnom sa mi minula, v podstate je to jeden z produktov, ktoré viem spotrebovať do konca. Najradšej mám linky vysúvacie, pretože strúhať ceruzky je pre mňa ako za trest. Na stránke som našla mnoho zaujímavých odtieňov, tak som nakoniec neostala len pri hnedej, ale aj červenej.  Hnedú by som  brala aj o niečo tmavšiu, pretože táto ide tak mierne do siva, ale červená má perfektnú farbu. 

Linky držia na očiach veľmi dobre celý deň, ale zároveň sa dajú aj dobre odlíčiť, čo je pre mňa záhadou, pretože väčšinou linky, ktoré držia, idú strašne ťažko dolu. Majú mierne trblietky, ale všimla som si ich až keď som ich fotila na ruke :D. 

Pracuje sa s nimi dobre, ľahko sa kĺžu a nanášajú, len v budúcnosti by som si vybrala extra tenké, pretože keď sa používajú dlhšie, sú aj o niečo hrubšie ako by som chcela. 




Čierna cukrová maska patrila medzi produkty, ktoré chcem vyskúšať už minimálne rok a konečne som sa k nemu aj dopracovala. Mal by obsahovať kopec dobrých ingrediencií ako čerstvé rastliny, ovocie, med a iné. Vonia sladko a na tvári mi pripomína konzistenciou scukornatený med. Masku je dobre po nanesení dobre premasírovať, aby bol zaručený pílingový efekt a potom ju po 15 minútach zmyť. 

Pleť je po nej veľmi jemná, mierne zmatnená a príjemná na dotyk, aj póry vyzerajú o čosi menšie. Presne takéto niečo som na leto potrebovala :), keďže moja pleť je teraz omnoho mastnejšia ako počas roku.




Kyselinky som si poslednú dobu dosť obľúbila a keď som videla  túto jemnú čistiacu emulziu, hneď musela putovať do košíka. Používam ju väčšinou s mojou Foreo-Lunou alebo najnovšie s kefkou na čistenie pleti (nedávno som ju dostala od drahého:)). Nemá nejakú výraznú vôňu, je naozaj jemná, pleť nevysušuje, ale zároveň ju vyčistí a zanechá hebkú. Kórejské čistiace emulzie sa mi osvedčili, v podstate toto je už moja tretia a používam ich zo všetkých najčastejšie, pretože sú naozaj veľmi šetrné k pleti, ale zároveň ju vyčistia od mejkapu. 



Ako poslednú vec tu mám sérum na stiahnutie pórov od Ciracle. Myslím, že tu musím počkať opäť nejakú dobu, aby som videla, aké to má reálne výsledky. Zatiaľ však môžem povedať, že je na pleti opäť veľmi príjemný, nijak ju nedráždi a veľmi rýchlo sa vstrebáva. Je bez nejakej výraznej vône, aplikujem si ho večer. Zatiaľ mám z neho dobrý pocit, jeden deň sa mi zdalo, že som mala aj stiahnutejšie póry, len na ďalší sa mi zdali opäť také ako vždy. Takže, ako som vravela, na výsledky si ešte počkám a potom dám vedieť, zatiaľ ma hreje dobrý pocit, že používam niečo, čo by mi malo v boji s pórmi pomocť :). 


K balíčku som dostala aj mnoho vzoriek, všetky na fotke ani nie sú, pretože som niektoré hneď dala sestre :), ktorá ich veľmi rada vyskúša aj za mňa. V tejto kozmetike mám toho ešte veľa čo objavovať, musím však povedať, že zatiaľ mi vyhovovalo všetko, čo som mala, niečo samozrejme viac niečo menej, ale páči sa mi, že nič mi pleť nedráždi. Máte skúsenosť s kórejskou kozmetikou? Ak áno, čo vás oslovilo alebo naopak???

Majte sa mi krásne :)
vaša 
Lulu 
Share:

19 komentárov

  1. Black Sugar Mask vyzerá ozaj lákavo, tiež ma trápi mastná pleť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ta maska vypadá skvěle! :) Každopádně s těmito korejskými značkami nemám zkušenost.

    https://thewaybya.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Čierna cukrová maska ma veľmi zaujala, určite ju niekedy vyskúšam. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Maska ma veľmi zaujala, kozmetika vyzerá naozaj luxusne. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Já s korejskou kosmetikou zkušnost nemám, ale moc mě zaujala ta černá cukrová maska. Tu bych s radostí vyzkoušela ,-)
    Meet My Lovely World

    OdpovedaťOdstrániť
  6. This is such an interesting topic, thanks for sharing these products :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Poznám absolútne všetko ♥ Ja na pleť používam už takmer iba kórejskú ♥

    Blog de la Licorne

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Kórejská kozmetika je super - ja som na ňu presedlala ... no, už to je pomaly aj sedem rokov. A používam z 90 percent len túto (s výnimkou Biodermy)- majú krásne balenia a obrovskú rozmanitosť výrobkov! Nie je problém, na ktorý by niečo nemali.=D

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Kosmetika nevypadá vůbec špatně. Já osobně jsem nic z Korejské kosmetiky nezkoušela, ale podle článku bych velmi ráda, tak snad bude někdy možnost :)
    Petra | www.mygoldenmind.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Krsásny článok! Ja sa síce ešte nemaľujem ale to nevadí. :D Aj tak krásny článok!

    @annslifea.blogspot.sk <3

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Hmmm :) určitě bych taky ráda něco zkusila :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Zrovna tu masku mám doma, objednávala jsem si ji asi rok zpátky a jsem s ní fakt spokojená :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. No vyzerá zaujímavo, možno by som sa na ňu dala nahovoriť :) Mimochodom krásne nafotené fotky :)

    Desire fashion blog

    OdpovedaťOdstrániť
  14. S korejskou kosmetikou nemám bohužel žádné zkušenosti. Moc se mi ale zamlouvá ta černá cukrová maska. Určitě po nějaké kosmetice taky kouknu :)

    MagicBeautyLife

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Korejskou kosmetiku jsem zatím nevyzkoušela, ale už jsem o ní párkrát četla u pár blogerek. Moc mě zaujala ta cukrová maska, ta musí být super :)
    Inspiration by Linda

    OdpovedaťOdstrániť
  16. O SkinFood už delší dobu slyším a moc mne to láká. Tvoje recenze mne tak více něž ptoěšila :)

    Lenny v Dánsku

    OdpovedaťOdstrániť
  17. v prvom rade máš prenádherné fotky! :) a v druhom ma asi najviac zaujalo to sérum na póry, snáď zafunguje :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Mám už dlouholetou zkušenost s Korejskou značkou MISSHA, nekupuji si tedy od ní dekorativní kosmetiku. Díky ní se mi zpravila plet a mají úžasné BB krémy :).

    OdpovedaťOdstrániť

Veľmi pekne Vám ďakujem za každý Váš komentár :). Len čo prejde kvôli spamu overeniu, hneď sa tu objaví :)
Thank you for your comment :)

Blog Design Created by pipdig