sobota 21. októbra 2017

Nádielka prírodných produktov na pleť

testujeme prirodnu kozmetiku priody

Ahojte moji milí :), dnes som si pre vás opäť pripravila recenziu na prírodné produkty od Priody, už dávnejšie som robila článok na ich dva produkty, ktoré som si veľmi obľúbila, takže som sama bola zvedavá ako na tom budú tieto. Predsa len niekedy vkladáme do niečoho nádeje a potom sa to nejak neopakuje. Ako to teda dopadlo, či ma oslovili, alebo nie, zistíte v článku nižšie. :)


recenzia serum s vitamínom C


Že je vitamín C dobrý pre naše vnútorné zdravie je jasné, ale viete o tom, že je veľmi prospešný aj pri vonkajšej aplikácii na pleť? Vitamín C je akýmsi ochranným filmom, ktorý chráni pokožku pred znečistením a zároveň vytvára prirodzený kolagén pleti. V praxi to znamená, že by mala pleť vyzerať mladšie, alebo aspoň starnúť pomalšie :D. Céčko tiež vybieľuje pigmentové škvrny alebo jazvičky. 

Celkom užitočná prísada, nie? Ja som niekedy mala sérum s čistým vitamínom C, ale nakoľko som si obľúbila kyselinu hyaluronovu, toto spojenie som musela vyskúšať :)

Toto sérum nie je úplne tekuté, má trošku takú mierne želatínovú konzistenciu (naozaj mierne) a do pokožky sa vpíja troška dlhšie ako sérum, ktoré som mala od Priody predtým. Zanecháva však pokožku rovnako napitú a hydratovanú a ráno je taká  “šťavnatá” (v pohode prirovnanie, isto ti budú všetci rozumieť Lu....:D).
 Či to pomáha aj na pigmentové škvrny a jazvy ešte nemôžem posúdiť, používam ho zatiaľ krátko a také veci sa ukážu až po nejakých mesiacoch.

testujem nočný krém so slimačím extraktom


Doteraz som používala na noc väčšinou denný krém od Priody :D, ale dni sú chladnejšie a moja pokožka začína nejak viac schnúť a byť citlivejšia.
 Nočným krémom som sa doteraz úspešne vyhýbala, pretože ich mám zafixované ako niečo, čo je príliš mastné a nejak zbytočné.

Keďže tento má v sebe aj slimačí extrakt, s ktorým mám dobré skúsenosti, povedala som si, že mu dám šancu. Prvé čo ma prekvapilo, bola jeho ľahká textúra veľmi podobná dennému hydratačnému krému. Druhé prekvapenie bolo, že moja pleť vôbec nebola nejak mastná (trošku áno, ale tak normálne, ako by bola aj bez krému po noci). 
Bola rozjasnená, hydratovaná a taká upokojená a to sa mi celkom páči. 
Okrem toho mám na týchto krémoch rada to, že nemajú výraznú vôňu, nič nie je totiž pre mňa horšie, ako preparfemovaný  krém, z ktorého mám tak akurát rozcitlivenú pleť. 

antialergické sérum blog o kozmetika


Prejdeme na ďalšie sérum, ktoré je antialergické.  Má pekný, no strašne nepraktický, alebo skôr nebezpečný obal na ktorom som sa porezala a nie raz. Problém je totiž v tom, že pri prvom použití je potrebné dať dolu železný (či plechový) uzáver. Je tam na to určený taký jazýček s ktorým sa mi to,  samozrejme, nepodarilo. A keďže som to odtrhla zle, mierne som sa rezla prvý krát a potom pri snahe dať to dole inak druhý a tretí krát a nie málo. 
Ja chápem, že nie každí musí byť tak “šikovný” ako ja, ale aj tak si myslím, že to ide dosť ťažko a treba si pritom dávať pozor. Keď zvládnete tento krok bez zdravotnej ujmy a nasadíte pipetku, ste za vodou a aplikácia už prebehne v pohode. 

Sérum je veľmi ľahké a má vodovú konzistenciu, vsiakne do pokožky hneď. V tomto prípade ma však nečakala nejaká extra hydratácia. Sérum má hlavne upokojovať a mať protizápalové účinky. Takže, pokiaľ čakáte aj nejakú tú hydratáciu, skôr by som sa obrátila na prvé spomínané sérum. 

Je pravda, že som ho zatiaľ skúšala len pár krát a momentálne som nemala nejak precitlivelú pleť. Chcem ho poriadne vyskúšať po dermarollingu, pretože vtedy potrebujem niečo na uchlácholenie pleti po náročnej procedúre. Lenže keďže som po tom šupinatá ako had, neviem, kedy sa k tomu opäť uchýlim :D.

priody micelárna voda


Micelárne vody sú mojim veľkým pomocníkom pri odličovaní tváre. 
Konkrétne táto má zaujímavé zloženie, pretože v nej nájdeme  kyselinu hyaluronovú a tiež extrakty z rôznych rastlín, ktoré majú antioxidačné účinky. 

Dosť ma prekvapila svojou konzistenciou, pretože je hustejšia až mierne olejovitá. Po nanesení som cítila prvý krát jemné brnenie, ale rýchlo to prešlo. S mejkapom si poradila naozaj dobre, na oči som ju zatiaľ neskúšala, ale v podstate neobsahuje nič, čo by im mohlo uškodiť, takže sa dá použiť aj tak. 

Neviem ako to popísať, ale mám po jej použití taký dobrý pocit, že sa s pleťou niečo deje a že tu nejde len o vyčistenie (žeby tou kyselinou hyaluronovou?). V popise píšu, že sa po nej môže aplikovať hneď krém, ale ja zo zásady micerálky zmývam, ale možno to pár krát vyskúšam aj bez toho. 

testujem kavovy piling na tvar


Posledným produktom je kávový píling na tvár, ktorý vonia ako čerstvo napražená káva. Píling som využívala dosť v lete, keď som sa nevedela zbaviť pocitu mastnej pokožky, ale má u mňa zastúpenie aj teraz, keď mám problém so šupinkami. Takýto kávový sa u mňa, však, objavil teraz prvý krát. 

Odporúčam túto procedúru robiť radšej vo vani, lebo aspoň ja som to mala na prvý krát všade. 
Pri nanášaní som mala veľmi príjemný pocit, poriadne som sa vydrhla ako na tvári tak aj krku a dekolte, počkala 5 minút a zrnká som zmyla. No a neviem či som drhla až príliš, alebo sú tam nejaké zložky, ktoré moja pleť nemusí, ale moja tvár zostala podráždená o 106.
 Len minule som robila video a článok o tom, ako som sa zbavila akné a je u mňa takmer pravidlo, že na 85 percent potom čo sa teším a dám do sveta, že je moja pleť na tom lepšie, sa po pár dňoch zblázni. A nebolo tomu ani teraz inak, pretože sa mi narobili na krku také malinkaté biele vyrážky a trocha aj na lícach, nič obrie, len také malé hlavičky.  
Tento píling ich všetky skosil a rozdráždil aj tie čo som ani nevedela, že tam sú. Rýchle som si dala antialergické sérum a aspoň väčšina červených miest sa stiahla (takže predsa má protizápalové účinky), ale ešte chvíľu som cítila, že je pleť podráždená. 

Takže, ak máte veľmi citlivú pleť, asi to nie je úplne pre ňu, poprípade ak máte nejaké vyrážky, píling radšej neskúšajte.    
Je to príliš silný píling pre citlivky, hoci sa musím priznať, že pokožka na dekolte sa mi veľmi páčila, pretože zostala príjemne jemná a zamatová. Asi ho budem využívať len na telo a na tvári zostanem len pri cukrovej alternatíve. Poprípade to vyskúšam, keď sa mi pleť upokojí úplne a nebudem toľko drhnúť, ale no musím sa priznať, že sa troška bojím ísť do toho znova.


Skúšali ste ho? Stalo sa vám niečo podobné, alebo ste to mali úplne v pohode?

slovensky blog o kozmetike recenzie

Skúšali ste niečo z tejto kozmetiky? Ak áno, aké ste mali skúsenosti? Ak nie a niečo vás zaujalo, mám pre vás pripravený zľavový kód na 25 percent z ceny :), stači zadať kód: PRITOP25 . Okrem toho mám pre vás pripravenú aj súťaž s kozmetikou Priody, tak sledujte môju FB fun page, pretože niekedy na konci týždňa sa tam objaví :).

Majte sa mi zatiaľ krásne
vaša
Lulu




Ďalšie dievčatá, ktoré skúšali tieto produkty: 








Share:

11 komentárov

  1. Nádherné fotky. Přírodní kosmetiku mám moc ráda.

    STYLE WITHOUT LIMITS

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ten kávový scrub a vitamin C určitě vyzkouším. Taky mám problém s akné, takže hledám různé produkty, které by pomohly. BEAUTYPUSINKA

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tieto produkty vyzerajú úžasne! :) Rozmýšľam o tom, že aj ja potrebujem nutne doplniť zbierku prírodnej kozmetiky. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Produkty vyzerajú super, ten scrub sa mi fakt páči! Značku som ešte neskúšala, ale počula som o nej skvelé veci! :)

    { n a s k l e e }

    OdpovedaťOdstrániť
  5. The right skincare is so amazing,
    love the product pictures with the flowers.
    Amazing one.

    take a look at my BLOG and also INSTAGRAM

    OdpovedaťOdstrániť
  6. wow neskutočné fotky! Aa produkty vyzerajú super, v poslednej dobe sa mi na prírodnej báze dosť osvedčili tak možno by som aj vyskúšala nejaké ďalšie :)

    DEZIRÉ

    OdpovedaťOdstrániť
  7. To Céčko vypadá a zní skvěle, určitě by mě zajímalo, zda funguje i na ty jizvičky :)

    www.thewaybya.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  8. To jsou opravdu nadherne produkty! moc rada bych od teto znacky neco vyzkousela. ten peeling uz na me hned pusobil jakoze bude moc hruby a taky ze jo, toho se na mou extra citlivou plet vyvaruju ale naopak to serum zni skvele. napada me, ze ten peeling by sel mozna alespon pouzivat na telo? nebo myslis ze i tam by vyvolal nejakou nepeknou reakci?
    Herb Theory

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ano, myslím, že na telo je to fajn :), aj som ho tak skúšala a bola z neho jemná pokožka :)

      Odstrániť

Veľmi pekne Vám ďakujem za každý Váš komentár :). Len čo prejde kvôli spamu overeniu, hneď sa tu objaví :)
Thank you for your comment :)

Blog Design Created by pipdig