piatok 22. decembra 2017

Hubová sukňa a baletný večer

winter outfit

Minulý víkend sa mi podarilo stráviť naozaj akčne, čo je u mňa dosť nezvyčajné. V podstate som ten typ človeka, ktorý rád sedí doma na zadku a snaží sa cez víkendy nevystrčiť ani nohu z domu... Už asi naozaj starnem, lebo časy, keď som chcela chodiť neustále kade-tade, sú nenávratne preč. 
Ale zas na druhú stranu, keď niekam idem, som stále väčšinou rada, že som sa tam už ocitla :)

fashion blogger



No a tento víkend som sa ocitla na trhoch v Inchebe, v Ikey a na balete Luskáčik, ktorý bol vlastne tiež v Inchebe, ale v úplne inom sektore.
Veľmi som sa tešila na balet, ktorý je od Čajkovského, čo znamená, že je krásna hudba zaručená. Aj preto som bola dosť prekvapená a zároveň aj sklamaná, že na balete nebola živá hudba... žiaden orchester, len nahrávka :(.
Niet nad živú hudbu a balet bez živej hudby.....no nie je to ono. 
Keď si (s ťažkým srdcom) odmyslím tento aspekt, balet bol naozaj pekný, so zaujímavými kulisami a peknými sveteĺnými efektami.
Len organizovanosť trocha v Inchebe chýbala, hlavne čo sa týka prestávky, ktorá nie len že nebola ohlásená, ale nikto nevedel ani jej trvanie. V divadle vám to nevadí, keďže gongy v pravidelných intervaloch ohlasujú koniec prestávky - v Inchebe to vyriešili po svojom - jednoducho zrazu všetko zhaslo a pokiaľ ste náhodou neboli na svojom mieste, tak ste sa k nemu presúvali po tme (v lepšom prípade s mobilom v ruke :D).




balet luskáčik incheba




fashion slovak blogger



Outfit: Sveter:  Sukňa: sekáč Kabát: Darčer od sestry :) Kabelka: Michael Kors Topánky: Ccc Hodinky: The Fifth


Ako je to s vami a baletom? Boli ste poslednú dobu (aj ďalekú :)) na takomto vystúpení?

A čo vaše prípravy na Vianoce? Ja tak klasicky nestíham a teraz dorábam čo sa dá  (aspoň darčeky mám už všetky), nestihla som tak pridať ani jeden vianočný post.... tak azda mi to odpustite a ja sa v budúcom roku už polepším :D a dám si to ako predsavzatie do nového roka :).

Tak sa mi majte zatiaľ krásne
a užívajte sviatočné dni :)
Vaša Lulu :)





Share:

14 komentárov

  1. Tiež sa mi väčšinou nikam nechce ist, ale potom presne, som rada že som išla ;D balet vyzerá skvele, musel to byt zázitok :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Skôr sa mi páči sveter, než sukňa, no tebe pristane snáď všetko. :)

    Rebelliouslily

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásne fotky, vyzeráš super! Ja som na balete nebola snáď nikdy, ani v divadle som nebola už mega dlho, ale koncom decembra idem na Rytmusa so symfonickým orchestrom, tak aspoň niečo, haha! :D

    Petush - Nasklee.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jůů, ta sukénka vypadá krásně a v kombinaci se svetrem ještě lépe.

    Krásný poslední předvánoční den!
    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Moc ti to sluší. Perfektní kombinace :)


    www.thewaybya.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Veľmi ti to pristane :)..a tie tvoje vlasy! WAU !♥

    ..na takomto vystúpení som ešte nikdy nebola..naposledy som bola na muzikály ako malá a keď si mám vybrať tak idem skôr do kina. :)

    Accessoriesforbeauty

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Balet mám strašně ráda, naposledy jsem byla na Labutím jezeře:). Moc ti to sluší!
    Windy pink style

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Veľmi ti to pristalo - najviac ma zaujali náušnice. :) A verím, že balet bol dokonalý. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Sukňa ma zaujala asi najviac, ešte nikdy som ju na sebe nemala, maximálne tak zazrela v obchodoch. :)Vyzerá ale veľmi dobre!
    To s hudbou na Luskáčiku som počula od svojej sesternice, ktorá tam samozrejme, ako začínajúca baletka, nesmela chýbať. Ju to tiež trochu zarazilo, ale čo sa dá robiť?

    Kristin

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Veľmi pekný outfit :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Šmankote to jsou nádherné fotky, moc Ti to sluší!! Máš nádherný blog!!!

    voguetheresa.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Sukně má zajímavý tvar a tobě sluší. Ale obávám se, že u ěm by to tak nebylo. :D Ale svetr mě tedy zaujal o něco více O:)

    Gabux

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Moc povedené fotky. Velice se mi líbí Váš kabátek! Tip na luxusní pánské kabáty: https://taxido.cz/31-luxusni-panske-kabaty/panske-kabaty

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Tak to musela být nádhera, ten Louskáček ♥ a moc ti to sluší :D
    nekonecnaknihovnicka.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť

Veľmi pekne Vám ďakujem za každý Váš komentár :). Len čo prejde kvôli spamu overeniu, hneď sa tu objaví :)
Thank you for your comment :)

Blog Design Created by pipdig