utorok 8. mája 2018

Kozmetické jarné novinky

slovak beauty blogger, testujeme kozmetiku

Ahojte, dúfam, že si užívate slnko a dnešné voľno :).
Dlho som rozmýšľala o čom bude ďalší článok a nakoniec som sa rozhodla, že si zoberiem na mušku niekoľko kozmetických noviniek, ktoré mi posledné mesiace pribudli a ktoré som si už aj stihla lepšie odskúšať. 

Takže ideme na to :)

slovak beauty blogger


Prvou vecou, ktorú si zoberiem na mušku sú masky od Pupa, prišlo mi ich naozaj hojné množstvo, ale zatiaľ som mala možnosť poriadne vyskúšať len dve.
Inak mám dojem, že začínam byť tak trocha maskofil.... maskujem sa totiž pravidelne, niekedy aj každý druhý deň.....a ak to nerobím začínam mať úzkostné stavy.....:O
No dobre, až tak zlé to so mnou nie je (úzkosťou zatiaľ netrpím), ale mám taký dojem, že keď nemaskujem často, vidno to na pleti.....

pupa masky

Zelená čistiaca zmatňujúca maska by mala odstraňovať nečistoty z pleti a absorbovať prebytočný maz. Čakala som, že mi pleť poriadne vysuší, ako je to zvykom pri maskách z ílu, ale nestalo sa tak. Pokiaľ do toho teda nepočítam zaschnutie na tvári, to sťahuje poriadne, ale myslela som skôr efekt po aplikácii :). 
Pleť je po nej taká sviežejšia a nevysušená. Má v sebe aj niečo hydratujúce (alebo mazľavé) čo cítiť aj keď sa dáva dolu. 
 Vcelku je táto maska v pohode, ale ja by som možno ešte túžila po niečom, čo mi viac stiahne a vyčistí póry.
 K tomu mi dopomohla zlupovacia maska na čistenie pórov

Zlupovacie masky naozaj môžem, asi aj preto, že pri nich vidieť, že nejaký ten pór naozaj odíde. Pri tejto išli preč najmä také menšie z líc a celkovo ostala pokožka stiahnutá. Táto čierna maska mi inak už celkom chýbala, mala som jednu, ale tá nerobila absolútne nič... táto naozaj aj niečo vytiahne.
 Samozrejme, netreba čakať zázraky.... tie malé (aj veľké) potvory úplne nevymaže asi nič :(  ...(ak by vám predsa len niečo pomohlo, dajte vedieť do komentu). 
Ale zbavovať sa ich postupne je určite lepšie, ako ich nechať len tak. 

the ordinary retinol testujem

O The Ordinary som počúvala samé chvály, tak mi to nedalo a chcela som ho vyskúšať na vlastnej koži. Ak sledujete môj instagram mohli ste si všimnúť štyri rôzne produkty, dva ma hneď omrzeli a musím sa strašne nútiť do ich používania, takže o nich zatiaľ ani nebudem písať, nakoľko ich strašne málo používam. Čo sa však snažím aplikovať pravidelne je Retinolové sérum a chemický píling (AHA +BHA solution).

Budú to už dva mesiace, čo retinol používam pravidelne takmer každý večer. Konzistenciu má ako olej a celkom nejaký čas trvá kým sa do pleti vsiakne. Retinol by mal pomáhať predchádzať prvým znakom starnutia a tiež vyhladzovať jemné vrásky a zjednocovať farbu pleti. 

V podstate ide o vitamín A a pokiaľ máte do 30-ky ďaleko, toto 
sérum vás nemusí vôbec zaujímať. Ak sa k nej blížite alebo ste sa cez ňu prešúpli mali by ste sa tu na chvíľu pozastaviť.
Retinol je vlastne taká prevencia, výsledky sa vraj ukážu až po dlhšej dobe používania....takže vlastne ešte nemám čo hodnotiť. Ale konzistencia je naozaj príjemná a moja pleť vyzerá po tom, čo sa do nej konečne vsiakne (asi hodina), celkom príjemne a tak čerstvo. 
Ako to bude ďalej som sama zvedavá....

Chemický píling som chcela vyskúšať už strašne dlho a poviem vám, myslela som si, že to bude niečo “tvrdšie”. Akože trošku to občas štipká, ale nič strašné sa nedeje. Pleť je po tom úplne v pohode, hoci moja pleť je navyknutá na citrón....takže asi znesie už všetko :D.

Dôležité je nemať vlhkú tvár, pretože potom to štípe šialene....
No a výsledok? Pleť je po ňom naozaj jemná a póry sú stiahnuté, len ako som vravela, čakala som niečo viac... podobnú vec mi urobí aj citrón..  Zatiaľ to síce používam krátko, možno si po čase všimnem väčšie zmeny. 
Najviac som zvedavá či si poradí s mojou pigmentovou škvrnou nad hornou perou a tak nejak celkovo či mi to stiahne tie póry.... uvidíme. 


Čo je malé a rozkošné, to je moje a ešte keď to pekne vonia zásah je istý :). Táto vôňa od Betty Barclay Beautiful Eden mi pripomína moje vysokoškolské časy....neviem  prečo, ale je to tak.
 Je výraznejšia, trocha ťažšia a akoby korenistá, zmestí sa do kabelky, takže so mnou cestuje kade-tade. Jediné čo by som jej vytkla je výdrž, po pár hodinách sa mi zdá, že je fuč.

yves rocher krem na plet


Asi pred mesiacom mi došli novinky od Yves Rocher, dlho som od nich nič nemala, ale ešte stále mám v pamäti ich mejkap, ktorý bol ako stvorený na moju pleť. Chodila som ešte na strednú(ten čas ale letí) a bol to jediný mejkap, ktorý mi urobil peknú pleť a potom ho samozrejme prestali vyrábať.... (ako to pri dobrých produktoch už býva...).

Prišiel mi nočný aj denný krém Elixir Jeunesse, bola som milo prekvapená, pretože oba sú na pleti veľmi príjemné, nezaťažujú ju a po ich pravidelnom používaní vyzerá pokožka naozaj lepšie. 
Tieto krémy by celkovo mali omladzovať, dodávať hydratáciu a chrániť pred vonkajšími škodlivými vplyvmi, čo sa im myslím aj celkom darí. 
Len s otepľovaním začínam mať skôr mastnejšiu pleť a denný krém je na mňa momentálne už veľmi mastný (inak je určený pre suchú pleť), takže ho musím vymeniť za nejaký gél. 
Ak však máte suchú pleť, určite odporúčam, je to veľmi príjemný krém. 

Yver Rocher elixir funesse recenzia, test

Tento denný krém s OF 30 mal putovať niekomu z mojej blízkej rodiny, nakoľko som sa takýmto veciam 29 rokov úspešne vyhýbala. 
Ako som si však všimla moju zväčšujúcu sa škvrnku nad perou.... nechala som sa predsa len prehovoriť. Pravda je však taká, že vôbec neviem, čo od takéhoto krému (ktorý má  SPF) mám čakať....
 Konzistencia ma nejak veľmi nenadchla, lebo mi príde na leto dosť hutná, ale to ako vyzerá na pleti sa mi celkom páči. 
Tón pleti zjednocuje a dokonca aj troška vyhladzuje póry a zmatňuje pokožku. Aj bez mejkapu vyzerá pleť omnoho lepšie, dokonca by ju mal aj chrániť pred predčasným starnutím a voľnými radikálmi. Takže nakoniec som veľmi rada, že som mu dala šancu a tak skoro sa od neho nepohnem :).

sprej pre lesk vlasov, ktory nezaťažuje

Sprej Bamboo shine mi robí posledné dni veľkú službu, vlasom dodáva lesk, uhladí ich, zároveň veľmi pekne prevonia, ale bez toho, aby ich zaťažil alebo zlepil. Okrem toho neobsahuje silikóny, ani parabény, ftaláty či iné syntetické látky. 

vôňa tous your moments

Ako poslednú tu mám túto rozkošnú voňavku od Tous Your Moments
V podstate som ani netušila, že robia aj voňavky, jediné čo som doteraz obdivovala sú ich šperky. 
Jedno je však isté, táto vôňa je parádna, ak máte radi sladké vône(ale nie také extra presladené)  s dávkou sviežosti, toto vás chytí. Pokiaľ ste k tomu na ružovú, ako ja, pobláznenie je zaistené :D. Okrem toho má aj slušnú výdrž :). No a ten rozkošný obal.....
Povedzte mi, že v tom “ochkaní" nie som sama, prosím :D.

blog o kráse, kozmetike, recenziach kozmetiky

Ako sa vám pozdávajú tieto novinky? Skúšali ste niečo? A čo vy a retinol či chemický peeling? Ak máte nejaké skúsenosti, určite mi dajte vedieť v komentári :).

Majte sa mi zatiaľ krásne
vaša
Lulu :)



Share:

14 komentárov

  1. pekný článok, zaujímavé produkty :) voňavkou Beautiful Eden ma BB tiež prekvapili a sprvu sa mi veľmi nepozdávala, no našla som si k nej cestu a tá veľkosť je ozaj super :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tiež som to mala tak, že na prvý “čuch" sa mi zdala zvláštna, ale potom už na sebe sa mi zapáčila :)

      Odstrániť
  2. Fantastic post!
    Kisses .
    Dilek ...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. S těmi maskami to mám úplně stejně, taky už jsem ve stadiu, kdy je používám snad každý druhý den:D.
    Windy pink style

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ordinary mám veľmi rada. Pomer cena kvalita je podľa mna vážne výhodná. Tento chemický píling mam v pláne si kúpiť v najbližšej dobe.
     xxAlexandra MS ALWAYS LATE

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Masky od Pupy ma celkom zaujali, možno nejakú vyskúšam :). I ja sa v používaní masiek poslednú dobu veľmi vyžívam :). Inak mne osobne denná starostlivosť s OF 30 od Yves Rocher moc vyhovuje, rovnako ako aj nočný krém Elixir Jeunesse.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. zaujala ma tá slupovací maska..hlavne to, že si písala, že robí ASPOŇ niečo :D presne toho sa bojím, že väčšina z nich nerobí absolútne nič

    My Supercalifragilisticexpialidocious Diary | Live Better, Love Harder & Cure Hangovers

    OdpovedaťOdstrániť
  7. U mňa je aktuálne novinkou Cosrx Aha, myslím, že som ho už u teba na blogu videla. Inak od The Ordinary som si tiež niečo kúpila a zatiaľ som spokojná. Chemický peeling ako taký som zatiaľ neskúšala. Mám ten enzymatický od Ziaja, no príde mi to ako klasický gél.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Produkty od YR zbožňujem, momentálne ich používam denne :-) a tá voňavka od Tous - tak tá vyzerá veľmi dobre ❤ xx

    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Rocher jsem měla vždycky ráda, le poslední dobou mi moc nesedl, škoda :(

    TheWayByA

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Moc hezké fotky :-) nejvíce mě zaujaly obě masky od Pupy a olej od Alterny. Alterna produkty mám velmi, velmi ráda :-)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Krásny článok, s niektorými produktmi som sa ešte nestretla ale vyzerajú krásne! A Rocher je srdcovka! :)
    Mon
    https://lifebymon.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Tu cernou masku proti teckam jsem take zkousela 😊🙈 velka zabava 😀 ale jinak jsou to pro me novinky :))

    OdpovedaťOdstrániť

Veľmi pekne Vám ďakujem za každý Váš komentár :). Len čo prejde kvôli spamu overeniu, hneď sa tu objaví :)
Thank you for your comment :)

Blog Design Created by pipdig